Friday 20 January 2012

Nothing'sover..

Hari ini adalah salah satu hari2 yg aku rasa sgt menyesakkan dada..walaupun aku xde pe2 kije, tp bile da free tu macama2 akan aku fikir...mane nak fikir report yg x siap2 agi, evaluation form yg x amek2 lg kat SV aku tu, nanti mesti HDC tanye mane aku x antar2 lg ni borang ru..nanti xleh grad program ni..xley dpt sijil..tu la..suke tangguh keje..macamana ni Cik Aidah..bile lg nak berubah..kate nak belajar kereta..bile nak mula..??? Report..??? bile nak email kat SV..mesti tertunggu2 org tu..aku sebenarnya nak tambah gambar lg dlm report tu..tunggu member aku.."Baby".., send gambar yg dia pukul kat area Mcd tu..tp x dpt2 lg..mgkin dia still x sempat lg..tp dah lame aku mintak tolong dia.. ape yg harus aku buat sekarang..sudah la tengah menganggur..bosan gak wei bile x keje lg ni..Nak keje..tp masalah sekarang..TRANSPORT..aku xde lesen motor even kereta...Nak cari dan Insyaallah...ade rezki aku kat mane2..tp tu la..masalah kenderaan tu yg aku jd terbantut tu...Nak amek lesen..tp bile pk kewangan aku yg ciput tu..caner nak teruskan plan aku tu... 
Pe2 pun, aku yakin, pasti Allah akan tunjuk jugak jalan untuk aku siapkan segala planning aku tu..INSYAALLAH...


No comments:

Post a Comment