Sunday 8 January 2012

BOSAN TAHAP GABAN..

bermula kini masa kebosanan melampau sampai dah tak tau nk wat ape ntah... kije x ag..praktikal HEP da abes..then nanti, org akan mula bertanya.. " Nurul, wat ape skrg...????...Aku pasti akan tersengih sambil menjawab.. "duk saje je".... "doh, dok cari keje agi ke"...(mgkn soalan2 yg akn ditanya).... Ini adalah satu kepastian...dan ia telah pun bermula baru2 ni sebenarnya...walaupun aku ade jugak la kije2 lain tu..cth??..emm..report Li nk kne antar kt SV..evaluation form yg nk kne antar kt trainer Hdc sane..pastu beberapa plan yg ade dlm kepala aku, tapi x sure nk start wt bile..sbb betapa berat aty aku utk mulakan sume tu..aku gak plan nk cari kije tp tu la..sepatutnya aku da tepon kat Tesdec tanye caner nk apply T-gas tu, tp ntah, bile nk tepon..xde MOOD la skrg..pk2 alangkah best nyer tgh cuti skrg ni..niway..cuti2 ni mengabehkan boraih kt umah ni jer..-_-
kije aku dlm dalam meng'avoid'kan rase bosan ni???..serve tenet, layan FB..donlod citer2 best..bace novel on9..tulih dlm blog..(kdg2 jer)..dan termenung panjang..hehehe..
Sampai nk tulih blog ni pun aku blur..da x tau nk luah ape..sebab dah BOSAN tahap GABAN+CIPAN...huh~.......~

No comments:

Post a Comment